FatRam_1703 kızlar yarın beşik almaya gidicez nasipse ama çok kararsızım park beşik mi yoksa e bebekteki asansörlü anne yani ahşap beşik mi? Çok kararsızım önerileriniz varsa alabilirim hangisi daha kullanışlı olur ?
Oykuaygun FatRam_1703 ikiside çok kullanışlı bence ortama göre değerlendirin. Mesela benim odam küçük o yüzden ahşap beşik tercih ettim
Hamucera FatRam_1703 ya şu beşik ve araba olayına karar vermek çok zorr🤦🏼♀️ Beşiği asansörlü alıcam sanırım görüntüsünü seviyorum ne yapayım ♥️
Ummuhanbilge Ben 2 seneye oda yapmayı düşündüğüm için ve park yatakların görüntüsünü sevmediğim için ahşap tercih edicem 😊
Oykuaygun FatRam_1703 evet. Park beşikler çok geniş oluyor. Ben ahşap yatak aldım yatak odam dar oraya koyacak olduğumda sıfıra sıfır oluyor mesela