Betul124 Merhaba güzel anneler 37+5 haftalık hamileyim nst de sancım var ama ben hissetmiyorum ve açılmam yok sadece kasılmalarımı hissediyorum ne kadar sonra doğum gerçekleşir başına gelen var mı acaba