Kızlar yarın 40 haftam doluyo ve geleceği yok gibi hala iki tane çocuk peşinde koşturuyorum kaynanamlar bizde doğum için geldiler sabahtan akşama kadar ayaktayım ama yokkk yarın gidicekletmiş baktılar ki bu kızın doğuracağı yok sancı oldumu haber verirsiniz dediler ben de bunaldım ya hayırlısıyla bi doğsa artık