Ben de yaşamıştım ve doktor bana da kas ağrısı demişti 2 hafta falan sürdü sonra geçti ağrım ama çarpıntı da oluyordu ve son 2 gündür çarpıntı ve başağrım arttı. Ben de kardiyolojiye gideceğim yarın öyle endişeliyim ve aklıma öyle ihtimaller geliyor ki anlatamam. Kalp mi, yüksek ya da düşük tansiyon mu, ilk başta çıkmadı ama sonradan TSH yüksekliği mi🤦🏻♀️ Umarım bişey çıkmaz kimse de ve herkes sağlıkla bebeğini kucağına alır💕