Merhaba sevgili anne ve anne adayları 🥰 37. Haftamıza girdik şükür .. kızıma alışveriş yapacağım hm den . Beden konusunda kararsızım ilk doğduğunda giysin hemen büyüyecek küçük gelsin istemiyorum .. misal kızımın 40 çıksın en az 2.5 3 ay kadar giysin istiyorum . Bu düşünce ile 1-2M beden mi almalıyım 2-4M beden mi almalıyım ?? Fikirlerinize ihtiyacım var ..