SmyyBicen AyeGlKarabulut bana da doktorum gebelikte çıkabiliyor dedi kolestrol için değil de TSh için dahiliyeye gidicem bugun inşallah ilaçtan gerek kalmaz
AyeGlKarabulut SmyyBicen bana tsh 4 tek başına bir şey yapamz dedi doktor endokrin trigleresit için takibe aldı pazartesi tekrar gideceğim