Ardenikom mlkkk https://imgyukle.com/i/adaytt Nuba göre bu ne peki rica etsem ben çok anlamıyorum da..
mlkkk Ardenikom ben hiç anlamıyorum bu cinsiyet olayından ama ilk attığınız bebiş tam nuba göre durmuş ordan yorum yaptım 😊
Ayseck45 IMG_20210114_230559.jpg image/jpeg kızlar benim bebişime de yorum yapar mısınız sizce erkek mi kız mı ☺️
Ayseck45 [url=https://hizliresim.com/QnyB5T][img]https://i.hizliresim.com/QnyB5T.jpg[/img][/url] şimdi oldu mu
Deletedmom27 Borusesi ben 12.hafta iki bebeğimi de net öğrendim canım..nub dedikleri de 9-12 haftalarda oluyo,bebeğin duruşu uygun çekilmişse belli oluyo da erkenden bazen duruş şekli veya cihazların kalitesi yanıltabiliyomuş,öyle dedi doktorum