DidemSungur 7 haftalık hamileyim ve Halsizlik üşüme şikayetiyle acile gittiğimde idrar tahlili yapıldı . Sonuçlarda İdrarda kan ve bakteri çıkmış . Erken doğum veya zor doğuma neden olur mu ? Sağlıklı gebelik geçirme olasılığımın düştüğünün göstergesi mi ?