Fdmyavz kalp rahatsızlığım var bi olayı daha kaldıramam , Allah yukarıdan görüyor bunu rahatlığıyla dayanıyorum sabrediyorum , eşim olanları anlamıyor çünkü yansıtmıyorum içime atıyorum kendi kendime dua ediyorum sureler okuyorum allaha sığınıyorum ailemde bi yere kadar koruyabilir , eşim gelcek konuşacak ayrı eve yerleştirecek belki beni ama sonra tekrar dönecek o döndüğünde yanına gitmesem o gelecek beni rahat bırakmayacak , bunların olacağını biliyorum