Adete göre 8+4 ultrasona göre 8+6 günlük tüp Bebek gebesiyim daha önce lekelenmelerm olmuştu ama çok az miktardaydi pazartesi günü kontrole gittiğimde normal gebe gibisin dedi ve ilaçları bıraktık lekelenmen olur korkma demişti bugün lekelenmen oldu sonrasında adet gibi kanamam oldu şuan hastanede yatıyorum kanama alanım yok bebeğim yaşıyor ama gözlem altında olmam lazımmış lütfen bize dua edin çok bekledim çok emek verdim Allah’ım acısını yaşatmasın serviste yeni doğmuş bebeklerin sesini duyuyorum Allah’ım bana ve isteyen herkese nasip etsin🤲🏻🤲🏻