Ben başta anka.da yasemin hanıma gidiyodum sorunlarım oldu onla bıraktım ona gitmeyi şimdi akademide aysun hanıma giduyorum arkadaşım intla doktorum yalvarmasına rağmen sezeryan istediği için aysun hanım sezeryan yaptı yanında refakatçi kaldığım için buluyorum personeliyle hemşiresiyle çok ilgililerdi temizdi ben de aysun hanımdan memnunum özellikle benim gibi anksiyitesi olan birine tahammülünden dolayı 🙈😂