prm112-27 Mothersgirl bende oyle sanıyordum ıkı kez teyit ettirdirdim oyle dedı fiyat için.Yılbasından önce sordum daha 250 tl daha uygundu
Bilge_anne27 Kubra_kbr hastane yeni açıldı zaten tertemiz sakin doktorum çok güzel ilgileniyor muayene ücreti 140 ₺ doğum ücreti de normal doğum 3000₺ sezeryan 2500₺ yeni yıl zammı gelmedi aynı fiyat dediler bugün sordum
Aselikraerbey Bizde 35 haftadayız çok şükür iyiyiz doktorum özlem borazan özel klinik rahat ve ilgili doktor iyiki tanıdım iyiki var sagolsun
hulya4627 Tubafysal yeri nerde doktorunuzun Bend ee maraşta yaşıyorum 14+2 günlük hamileyim doktor arıyorum antepten bakmaya başladım ailemde antepte zaten sık sık gidiyorm
hulya4627 Tubafysal şimdilik önder ercana gidiyorum geçen sene doğum yaptım burda kızımı küveze aldılar cihaz olmadığı için antepe sevk ettiler 9 gün sonra da kaybettim o yüzden burda düşünmüyorum doktor arayışına girdim
Tubafysal hulya4627 ben doktorumdan çok memnunum benim de 6 kaybım var ve bu 7.gebeliğim doktorum çok ilgili ve bilgili ben çok beğendim muayenesi biraz yüksek ama kesinlikle değer ben çok rahat ediyorum doktorumla her görüşmeden sonra
hazal544 bizde 34+3 olduk, oğlumla, Hatem hastanesi Nazan Özdemire gidiyorum. doğum ücreti hakkında bir fikrim yok ama, doktorum normal doğum yanlısı bu arada
hulya4627 Tubafysal bütün hamilelerde ikimizde bu defa sağlıkla kucağımıza alırız inşallah ne kadar muayene ücreti
Senaaa1 Merhabaa 🌸 bizde 21+4 olduk 🙏 medical park Sedat Baylara gidiyorum en başından beri gayette memnunum ama henüz doğum ücretleri hakkında bi bilgim yok
Seda--mete betull1 ne kadar istediler Betül hanım, beım doktorumun da ayrı muayenesi var o hastaneyle anlaşmaları var
betull1 Seda--mete normal için 3000 sigortaniz yok ise 4000 dediler geçen hafta gittim bu pazartesiye tekrar kontrolum var sorarım yine zam gelmiş mi die
Ayse03 Merhabalar bende 31. Haftam bitiyor . Melek ekiciye gidiyorum. Özel muayenehane biraz ücret yüksek hastanelere göre ama ilgisi çok iyi. İstedigim an ve saat ulaşabiliyorum . Kendimde saglık personeli olarak çok araştırdım.dogumda Allah izin verirse Sanko hastanesinde düşünüyoruz . Hastane ve doktora ayrı ücret ödeyecegiz bu durumda .