Kızlar hepinize selam. Geçen hafta ekine katılmıştım. 5 ocakta daha reglim gelmeden test yaptım erken gebelik testi pozitif çıkınca hemen kandan beta hcg yaptırdım. 5 Ocakta 14.25 sonra 7 Ocak da 68.85 çıktı sonra 11 ocakta 436 çıktı. Son adetim 8 aralık. Bugün ilk defa keseyi görmek için doktoruma gittim bir de baktım şok🙈 3 tane kese gözüktü. Gebelik daha çok yeni olduğu için doktorum alttan ultrasona soktu ilk birtane kese gördük sonra ikinci gözüktü sonra bir tane daha gördü. Ama en son gördüğünü sanki kan pıhtısı gibi dedi haftaya netleşir dedi. Ama ben hala şoktayım sizce ikiz bebek mi geliyor 🍀🙈 kese görüntüsünü iki tane olarak fotoğrafladı doktorum şuan için ikiz sanki ama haftaya belli olur dedi. Sizce ikiz mi? Bir bakar mısınız?
1.
url)