MaysaBade Sbnll suwenden aldım bende geçen ay. Elbise şeklinde öyle daharahat diyorlar bir tanede pijama takımı alırım doğum Mayıs’ta benim o yüzden mevsimlik baktım hep :)
Gulenay1234 Sbnll lohusam.com a ait trendyoldan alışveriş yaptım yani oranın ürünüydü aşırı memnun kaldım bi tane lohusa geceliği aldım elbise gibi olanlardan omuzları tüllü önü düğmeli mor bir gecelikti her gören çok beğendi fiyatı da 60 TL uygundu öneririm ben Mayıs ta doğum yapıcam yani kışın yapacaklar üşür tabi kısa kollu idi bi de üçlü takım pijamalı sabahlıklı aldım o da çok güzel ama farklı marka
bendeonudiyorum Bugun gittim suwenden iki takim pijama aldim geldim, hic lohusa mohusa moduna girmek istemedim.. bir aldigimin ustu dugmeli boydan boya, digeri termal gibi kişlik duz gri bir takim, oldu bitti yeter bence
Ebrulisss Bende trendyoldan aldim.mevsimlik yaza denk gelecek diye iki takim boydan dugmeli iki takim uc dugmeli aldim bir tanede kapri tarzinda alirim yeter 😇🤣 Elbise tarzindada alsam mi bilemedim 🙄
Ozge3747 Sbnll sezeryanda ilk başta pijama giymek rahat olmuyor sonradan giyilebilir ama ilk üst değiştirmede gecelik en rahatı 👍🏼
Ebrulisss Sbnll bol al olabildiginxe daha rahat ediyorsun ben kumas tarzinda olanlari xl . Penyeleri 2xl aldim canim .
Sbnll Gulenay1234 anladım canım. 😊bende krem renk düşünüyorum. Bir yandan iç belli edip etmeyeceği konusunda kararsızım.
Gulenay1234 Sbnll krem çok asil durur ama bende çok rahat edemezdim canım malum kanama filan da gelecek ya benim ki mürdüm moruydu bira koyu almak istedim o sebepten ☺️
Erceyl Ben aldim kizlar hala giyiyorum lohusam.com dan cok memnun kaldim arada surekli aliyorum ihtiyacim oldukta 1 ay once gri bir takim aldim cok guzel;)))) ev giyimide var mallari kaliteli vesllam
Tugbahanim1 Bibulittle diye bir instagram sayfası var oradan bir gecelik aldım ne olur ne olmaz diye kalitesi çok hoşuma gitti. Lohusa sepetinden de önden düğmeli pijama takımı aldım. Onu da çok beğendim. Sadece şunu diyebilirim her zaman söyledikleri ölçüler size uymuyor. Gecelikte M beden bana olurken pijamada L bedende düğmeler rahat kapanmadı XL ile değiştirdim.