glnzem Zynpsnmz bende de vardı ama kan ilacından dolayı oldu. Kan değerlerim normal çıkınca doktorum ilacı kesti. Keser kesmez de düzeldi çok şükür
Selinaymurat Zynpsnmz evet bende de genelde var kuru kayısı ve zeytinyağı en çok önerebileceğim yani bende faydası olanlar
Cagsel Zynpsnmz Sabah 2 bardak su üzerine kuru kayısı. Gün içinde bol bol su tüket, hamur işlerini olabildiğince az. Bende bu şekilde işe yarıyor 🙏🏻
Buseyvz Zynpsnmz Activia shot ve ya kefir alıyorum düzenli her gün içiyorum ben de böyle çözüm buldum çok iyi geliyor
Kaderaslan 2 litrelık suyun ıcıne limon dogruyorum içiyorum hem ödemı atıyo hem rahatlatıyor bendede kabızlık var . Tuvalette zorlama kendını varsa var yoksa ıkınma sonrasında basura dönderıo . Doktora soledım kabızlık için şurup verdı acayıp rahatlıyor
Kaderaslan Zynpsnmz veee yaban mersını nı ac karnına yedıgınde tuvalete cıkarıooo ben yıyınce cok sevınıodum😂😂😄
Kaderaslan Zynpsnmz hayır degıl aksıne ödem atıyo ve anneye kılo aldırmıo. Doktoruma sormustum hatta kızuolar bana surahıye lımon dograyıp suyu öyle içiyorum dıe. Bı sakıncası yok demıstı.
Duuyygguu Benim çok gazım var kasıklarıma bıçak gibi batıyor yarın ilaç alayım diyorum eczaneden. Gaz için ne yapabilirim başka.
aysegull23 Duuyygguu Gaz için en güzel şey suyun içine bir çay kaşığı kimyon atıp içmek.Bir gün resmen karnıma hatta kalbime kadar bıçak saplanıyor gibi oluyordu bunu yaptım 5 dakika içinde kendime geldim efsane bir şey