Tuba27tuba Merhabalar sevgili anneler ve anne adayları☺️ Biz de 12+3 üz.Kontrole gittik ama dr cinsiyet için erken dedi. Ama meraktan sabredemiyorum bir türlü. Sizlerden tahmin istiyorum😇🌸 https://imgyukle.com/i/adrYQf https://imgyukle.com/i/adrIbI
esraizmirli Tuba27tuba şimdi geçmez sana belki ama cinsiyeti öğrendikten sonra ışık hızında geçiyor 😂