Hamilelik süresi dolduğunda öyle oluyor tarihi erken bi zamana alıp kullanabilirsin canım bildirimlerinde doğumla ilgisi yok herkese gidiyor doğum yapmış olsanda. Istersen happy kids kullanabilirsin iphone a uygulamasını indirebilirsin eğer androidsen forum.mutlubebekleriz.com dan forumu kullanabilirsin