Kizlar 36+4m merdivenden 6 7 basamak düştüm solum kalcam bacağım ezildi doktora gittim bebek iyiymiş. Kanala inmiş ve sezeryan isterseniz haftaya cumaya alalım dedi. Normal ise 7 şubata gün verdi ama sanki sancım gelecekmiş gibi düşmem sancima sebep olur mu acaba yaşayan oldumu belim zaten ağrıyor karnım ara ara sızlıyor normalde oluyordu ama acaba sancı verir doğuma sebep olur mu merak ettim