Esmasera Slm kizlar 39 haftalik hamileyim idrarimi yaparken zorlaniyorum ve sIk gidiyorum varmi benim gibi olan normalmi acaba kontrol bikac gun sonra size sorayim dedim😊
Zeykem Esmasera Esmasera bende 26 haftalıgım ana ben bile kotuyum saat bası kalkıyorum tuvalete kalk su ıcmeye kalk sahura kalk esını gecırmeye kalk sırt agrısına kalk derken uyku haram 😣
Esmasera Rabiatekdemir peki afedersiniz yaparken zorlama oluyo Ben idrara cikarken cok zorlaniyorum yaa
Selinnusta Esmasera zorlanma varsa enfeksiyon olabilir ben hamileliğimin başından beri 15 dkda bir wcdeyim şimdi 37 haftalıgız agırlastı diye herhalde artık daha sık oluyor ve tutamıyorum 😁
zmq Esmasera ağrı mı oluyor bendede oluyorda zorlanıyoum genelde. Yani bazen sıkışmaktan mı acaba diyorum hep sıkışık bi şekildeyim. Tuvaletle akraba oldum resmen. 😮
AycanFb Eşim tuvalete yatak atayım mı diyo🤣🤣🤣 Afedersiniz idrarımı yapıyorum daha temizlerken bidaha geliyor🤣🤣🤣 Bebeğimm ters duruyormş buda idrar sıklığı yaparmış 24+6 dayım bende.