Burcuu3761 gozde_sarisoy mağazan mağazaya baya fark gösteriyor birde büyük bedenler daha pahalı ben en büyük bedeni 110 tl ye aldım aynısının küçük bedenleri 90 tlydi
gozde_sarisoy Burcuu3761 benim aldığım mağazada fiyat büyük bedende küçükte aynıydı pamuk olanları L aldım ama saten olanı XL aldım gözüme küçük geldi
Bdp ipekursat ben internet sitesinde gördüm aradım mağazayı varmış 3Xl aldım gayet güzel geniş kalıbı 97 kiloyum çok rahat ve salaş durdu parayı sonuna kadar hakediyor
Cagandenizinannesi gozde_sarisoy bende doğum için pijamalarımı Lcw dan aldım önü düğmeli aşırı rahat ve güzel