irorkay Kızlar 11.haftaya gireceğim 2 gün sonra. Bu birkaç gündür göğüs ucum kaşınıyor. Neden olabilir? Ne kullanabilirim? Bu haftalarda normal mi?
Ipek0z irorkay evet normal kaşınabilir, göğüslerin şişebilir, hassaslaşabilir nemlendir istersen kaşınması geçer en azından çok kaşıma ki çatlamasın zamanla