elcindefne kızlar merhaba, kan tahlilimde b12 değerim 805 çıktı. Fazla olmasının bir zararı var mı acaba çok endişeliyim. Var mı benimle aynı durumu yaşamış olan?
Burcinisp88 elcindefne ideal bi değer o. Endişelenecek bir şey yok. Ben hep 800-1000 arası tutmaya çalışıyorum doktorumun önerisiyle
Teacherella1 elcindefne benim 812 çıkmıstı b vitamini fazlasını idrarla atmasına rağmen yüksek demişti doktor vitamın kullanıyordum, ara vermiştim.
elcindefne Burcinisp88 ayy gerçekten mi ben tahlilimde değer yüksek işareti görünce çok endişelenmiştim çok teşekkür ederim
elcindefne iremgun tahlilimde değer dışı olarak görünce çok endişelenmiştim teşekkür ederim cevabınız için
iremgun elcindefne aa şaşırdım. Çünkü 1000ler bile normal kabul ediliyor. Ben de b12 rahatsızlığı var da o yüzden biliyorum ben sürekli ilaç kullanarak seviyemi orda tutmaya çalışıyorum doktorun tavyesiyle tabi. Bir zararı olsa ya da sınır dışı olsa ki tahlillerde hiç sınır dışı yazmıyor ben de doktor söylerdi sanırım. Bece siz de içinizi ferah tutun. Tabi doktorunuza da danışın 😊
elcindefne Teacherella1 ben de folikasitten başka bir şey kullanmıyorum. Takviye almadığım halde bu değerde çıkmasına şaşırdım
elcindefne Nehirimmm06 ben whatsapptan attım tahlilimi gördü, folikasiti kes demedi. 3 aydan sonra nasıl olsa bırakılıyor diye bir şey dememiştir belki de
Sumc elcindefne bende 11 haftalık hamileyken kan testinde 900 küsür çıkmıştı doktorum folikasiti bırak bir süre et tüketme balık ye haftada iki kere dedi. Yükseklikte sıkıntı yok ama bu kadarına da gerek yok tarzı konuştu. Etten tiksinmiştim iyi oldu 😅
elcindefne Sumc aaa ben de etten tiksindim ama balıktan da tiksindim 😂 tiksinmediğim şey yok çok fenayım
Sumc elcindefne balık çoook önemliymiş canım. Ben kokudan tiksiniyorum alt üst komşu yapınca kayınvalideme gidiyorum ama yemeye gelince parmaklarımı yicem 😂 ette iş yerinde öğlenleri sırf et var. Ondan yükseldi galiba artık yanımda sebze salata taşıcam
elcindefne Nehirimmm06 valla çok sıkıntılı bu tahliller değerler. Yüksek olsa ayrı dert düşük olsa ayrı dert. Sağlıkla kavuşalım bebişlerimize inşallah 🙏🏼
elcindefne Sumc ben de balıkta deneyeceğim şansımı artık 😃 zor valla bu işler gerçekten Allah yardımcımız olsun
Demetslt elcindefne benimki de yüksek çıkmıştı folik asitin içinde oluyormuş b12 tüm kullanıyodum yarim kullanmami soyledi doktorum