Merhaba hayırlı akşamlar benim bi kızım var ve hamile olduğumu bugün test yaparak öğrendim ama ben 2 hafta önce covid testi yaptım ve pozitif cıktı ve sürekli ağrılarım oluyor sabah ve akşam özellikle akşamları randevu aldım 1 hafta sonra ama zararı olmuşmudur acaba düşün düşün başım ağrıdı hemsireye sordum hic bekleme yarin git hastaneye dedi bu durumu yaşayan oldu mu lutfen yazarsanız sevinirim ..