Ozge3747 Berna_Kamil Benim de ilk bebeğim tüp bebekti. Tüp bebek ya da normal farketmez b-hcg değeri gün aşırı bir önceki günün iki katına yakın ya da iki katından fazla olmalı. Sizde ara biraz fazla açık umarım toparlanır ama doktorunuzun fikri önemli.
Berna_Kamil Beta hcg degerlerim yavaş ilerliyor normalde 8 haftalik hamileyim ama beta hcg degerime göre 5 haftaligim böyle olan varmi sonradan sağlıklı gebelik elde eden var mı
Hatice9620 Berna_Kamil çok şükür Allah’ıma var canım 🙏 iyi bir doktor ve iyi bir hastane bulman çok önemli gerisi ARTIK Allahın takdiri
Secil_31 Berna_Kamil evet 19+5 günlük hamileyim.İlk başlarda bulantı çok oldu sonrasında kayboldu şuan şükür iyi gidiyor canım
Berna_Kamil Ozge3747 dün keseyi görmeye gittik biraz küçük dedi kese için beta hcg değerlerini takip edecek 4 gün arayla
Ozge3747 Berna_Kamil Evet biraz yavaş ilerliyor sanki ama tutulabilirse sonradan toparlayabilir bu süreçte biraz dikkat edin iyi beslenin başka bir şey elinizden gelmez olacağı varsa olur zaten ama çok da kötü değil değerleriniz. Bebeği görebilirseniz kesenin içinde bence sorun kalmaz.
Berna_Kamil Beta hcg degerlerim 12.7 39.43 115.6 284.2 485.4 832.8 1397 Son üç tanesi 4 gün arayla ilk dörtü 2 gün arayla
Berna_Kamil Secil_31 bende şuan doktora göre 8+3 haftaligim ama biraz geriden geliyor diyor doktor minicik bir kese gördü doktor
Secil_31 Berna_Kamil zamanla haftasını yakalayacaktır,olumsuz birşey düşünme inşallah kalp atışlarını da en kısa zamanda duyacaksın😘