yenianne140920 Hanımlar bitki çayları içebilir miyim artık zahter, tarçın, ıhlamur, papatya vs gibi ☺️ Kış aylarında hem boğazımı yumuşatmak için hemde sıcak sıcak hoş geliyor ama beni düşündürdü bilgisi olan var mı 😌
Saadett01 yenianne140920 ben doktoruma sormuştum içebilirsin bi şey olmaz ama çok abartma her şeyin fazlası zarar demişti 😊
Yunusemreninannesi Ben gunde 1 bardak ihlamur iciyodum ilk bastan beri suan 33cu haftadayim cok sukur
Yunusemreninannesi yenianne140920 olmaz Allahin izniyle ama abartmayin 1 bardak icin sadece gunluk bide surekli icmeyin yani