Cereninci Hanımlar bugün kan tahlil sonuçlarımı aldım 26+2 yiz kan değerlerim biraz düşük çıkmış onun haricinde guatr değeri düşük çıkmış dahiliyeye görünmen gerek dedi biraz beni korkuttu bilgisi olan var mı acaba
miraninannesi1 Cereninci hiç korkma banada kızımda aynısını dediler Sağlık ocağındaki doktorum ama ben gitmedim Cok sukur birşey çıkmadı
Ozlmyiiilmz Cereninci 15+3 bana da dedi guatr olabilir dahiliyeden test yaptır diye bakalım ne diyecekler
Hlme-26 Bendede gebeliğimin en başında yüksek çıkmıştı levotrion diye bir ilaç kullandım çok şükür geçti ama gebelik bitene kadar devam sizin düşük çıktığı için dengeleyecekler dir mutlaka görünün doktora ama korkulacak birşey yok sağlıkla kalın 🥰