Selamlar kıymetli anne adayları 🌷
17 haftalık gebeyim ve belimde 2 adet fıtık var. Bundan dolayı oldum olası hep sırt üstü yatmışımdır. Fakat gebelikten ötürü kan akışını düzenli ve sağlıklı bir şekilde iletsin diye ya sağa yada sola yatmak zorundaymışım ama ben asllaaaa yatamıyorum. Yattığım taktirde de maksimum 5 dk falan durabiliyorum. Doktor kontrolüme 1 hafta var ve soracağım doktor özel olmadığı için soramıyorum. Sizlerin fikrine ihtiyaç duydum…