Tazebirannecik [silindi] kaçıncı haftandasın canm memnunmusun ? Ben 4+6 haftalğım daha kesemi göremedim doktor hakknd bilgim yok 🥰
[silindi] [silindi] 23. haftadayım 🌼 memnunum ben güzel ilgileniyor her soruna cevap alabiliyorsun. Naif ilgili bir doktor 🤗
Tazebirannecik Emelikon maşallahh Allah kucağnza almayı nasip etsin memnunmusunz peki ben yarın 5 haftalık olcam ama doktor hakknda öok bir bilgim yok 🥰 diofol e başlattı
Emelikon Tazebirannecik evet çok memnunum kızımla eşimle gidiyoruz çok iyi ilgili tavsiye ederim inş sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼
Tazebirannecik [silindi] çok teşekkür ediyorum buralarda yabancıyım bende devam edeceğim o halde 🙏🏻🙏🏻🐥 Rabbbim hayrlısyla kucağna almayı nasip etsin
[silindi] Tazebirannecik aminn herkes sağlıkla vaktinde alsın yavrusunu kucağına, inşallah sizde 🙏🏻 evet eşimde giriyor 🤗
[silindi] Tazebirannecik rica ederim 🌼 yolun başındasınız ağrısız, korkusuz, vaktinde kucağınıza alın meleğinizi 🙏🏻🤗
Tazebirannecik [silindi] kasık ağrım çok var sanırım yeni diye, çatlatma iğnesi ile gebe kaldm korkuyorum biraz bu yüzden Rabbim bağışlasın herkesin beneğniz inşallah 🙏🏻🌱🌱