Bugün hastaneye gittim 5,5 aylık hamileyim . Ayrıntılı ultrason’a girdim çok şükür herşey normal çıktı ama bebekte birazcık böbrek genişlemesi varmış doktor takip’e alicaz dedi bu normal mi gecer mi daha önce yaşayanlar var mı napmam gerekiyor lütfen bilgi verir misiniz çok korkuyorum ???