Kızlar selam, 9+3 teyim. İlk haftalar bir kaç kez lekelenme oldu iğne ve progestan kullandım bir daha 8. Haftaya kadar lekelenme olmadı. Ama bu hafta iki kez daha hafif lekelenmem oldu. Doktora gitmeli miyim? 12 hafta olunca ikili tarama için çağırmıştı. Kendimi iyi de hissediyorum ama bu endişe duydum gidip baktırsam mı bilemiyorum.