Kızlar akşam üstü kusmam oldu çok fena da ağrım oldu acile gittim kendi hastaneme değil başkasına serum verdiler tahliller ultrason derken nst bağladılar sancı çıktı sonra açılma var mı bakmam lazım dedi ona baktı çok acıdı canım açılma yokmuş 10 dk bir sancın olursa kendi hastanene git dedi yolladı beni.Daha sabah kendi doktoruma gitmiştim nst girmiştim ne sancı çıktı ne birşey.Şuan sancım var mı yok mu anlamıyorum ilk gebeliğim kasılma ne bilmiyorum bile ben napacan kendi doktoruma sabah gidecem