Kızlar 2 gün önce 38. Hafta kontrolüm için doktora gitmiştim. Doktor hanım suyumun çok azaldığını söyleyip , hemen ayrıntılı ultrasona yönlendirdi ve gerçekten de suyum çok azalmış. Sızıntı olmuş olabileceğini söyledi doktor hanım. Yatış verdiler. Suyum çok azaldığı için sürekli bebeğin kalp atışlarını kontrol ettiler 160-170 civarındaydı. Açılmam da başlamış. Ebe hanım geldi muayene etti biraz yardımcı olacağını söyledi muayene ederken ıkınmamı söyledi. Ikındım ebe hanım gider gitmez sancım artmaya başladı inanılmaz bir şekilde 10 dakika sonra ebeleri çağırdım tuvalet hissim geliyor doğruyorum galiba diye baktılar ki 8-9 cm olmuş seni hemen masaya alıyoruz dediler. Hemen doğum salonuna geçti 3 kere ıkınınca dünyaya geldi paşam 🥰 Toplamda 15 dk sürdü diyebilirim😊 2930 gram 50 cm doğdu. Peki ben neler yaptım. 34. Haftadan sonra mutlaka yürüyüş yaptım en az 30 dakika , merdiven inip çıktım. Bi de ikinci çocuğum olmasından dolayı sürekli hareket halindeydim. Doğuma girdiğimde de eşim Meryemana otunu suya koymuş , hemen açıldığını söyledi ki doğumum da öyle oldu. Bi de bebeğime niyet ederek hatim indirmiştim. Darısı bekleyenlerin başına kızlar. Rabbim herkese güzel ve kolay doğum nasip etsin 🥰🥰🥰