Selinn27 Allah razı olsun canım bende 2li test yaptım özelde temiz çıktı devlette de doktor 3lü yaptırmam için kan vermemi istedi ama haberim yoktu sonuçları alınca öğrendim 3lü olduğunu özeldeki doktorum gerek yok demişti benim sonucumda riskli çıktı amniyosenteze önerdi ama hem pahalı hem riskli çok araştırma yaptım haftaya detaylı usg gircem inşAllah temiz çıktı ama 3 4 haftadır üzüntüden endişelenmekten düşünmekten kafayı yedim resmen çok zor hala da çok endişeliyim