2bebek1huni Hiiiç üzülmeyin başka bi anomali çıkmadıysa kayboluyor. Bizde de vardı iki tarafta 18 haftada görmüştü doktor. 20. haftada detaylıda birisi kaybolmuştu diğeri de en geç 26 da kaybolur dedi. Haftaya randevum var kaybolduğunu düşünüyorum. Doktorların ikisi de çok rahatlattı beni, beyinde değil kafa boşluğunda oluyormuş ve ilerleyen haftalarda %90 kayboluyormuş. Dediğim gibi elini kolunu oynatıyorsa korkma dediler bana. Sizde kötü düşünmeyin. Burada bir çok gebe de yazıp rahatlatmıştı beni sağolsunlar. Kendinizi harap etmeyin 🙏🏻🙏🏻