pazar günü burda bir tartışma actım galiba suyum geliyor diye.. o gün sabah olmak bilmedi.. pazartesi hemen 8 bucukta doktorumu aradım.. bebeğimde kalp anomalisi var diye biz yüksek riskli gebelik poliklinik te göz altındaydık gelde bakalım dedi geldiğim gibi altdan muayene etti acıklık yok ama bir sıvı var diyerk bir test yaptı oda positiv sonuclandı evet suyum geliyordu doğum başladı hemen yeni doğan yoğun bakim ünitesine haber verin dedi biz daha 36+3 dük.. kilosu yerinde diye normal doğuma müsait diyerek sancım olmayınca ama su gelince fitil verdiler sancılar başladı gram acılma yok.. 12 saatlik sancıdan sonra 1 cm acılma vardı.. 8 saat sancı molası verince sabaha sancı serumu verdiler üç serum ve tekrar saatler sonrası acılma 1,5 cmti.. suyumun gelmesi 50 saati gecmişdi suyuda kalmamıştı sıza sıza.. öylelikle acil sezeryana aldılar ve biz üç yıldır beklediğimiz mucizemize kavuştuk cok şükür 36+6 da kilosu herşeyi yerinde kalp anomalisi de iyi durumda ama cok uzun suzuz kaldı diye mikrop kapma riski yüksek diye bir kaç gün bebek yoğun bakımında.. 🙏🙈😍👶