Sinembasara13 canımm alt ust takımlar ve ya zıbınlardan azaltabılırsın alt ust takım cok kullanıslı olmuyor ılk aylarda bıde aylarını yazmamıssın yenıdogan kabul ederek soledım bunu, bıde burun aspratoru kullanma ozellıkle yenıdoganda mukus tabakasını bozuyor sadece damla damlatıp banyo yaptırınca kendılıgınden acılıcak zaten asprtre alısınca hep onla temızlemek ıster