Keziban-45 Merhaba Nihan Hanım doktorum bebek kesesinin normalden biraz daha büyük olduğunu söyledi ama çok şükür hiçbir problem ya da olumsuzluk görmüyorum dedi benek kesesinin normalden biraz daha büyük olmasının bir sakıncası var mı? Perinatoloğa gitmem gerekiyor mu?@drnihanozdemir
drnihanozdemir Keziban-45 hayır bir hafta sonra bebek be kalp atışı için görünün küçük olması sakıncalı ama büyük olması çoğunlukla sorun teşkil etmiyor
0znur drnihanozdemir Merhabalar 2019 yılı mart ve Eylül aylarında kıl dönmesi ameliyatı oldum. Gebe kaldıktan sonra yarada açılma olduğunu ameliyat olana kadar kapanmayacagini söyledi doktorum. Bir pirinç tanesinden az daha büyük bir açıklık. Normal doğuma engel olur mu?
Sena_80 Merhaba ben 9 haftalık hamileyim,doktorum folik asit verdi ama folik asitin çocuklarda besin alerjisi ve hiperaktivite bozukluğuna neden olduğuyla ilgili görüşler duydum. Sizce doğrusu nedir