lina_uzn Merhaba anneler 38.hafta anneleri ne yapıyorsunuz. Birkaç gündür böyle karnımın altı sızlıyor gibi acaba açılmamı oluyor. Nasıl oluyor?
monaroza lina_uzn Benim de 38+0 36 dan beri 1.5-2 cm açılmam vardı ama şu iki gündür kalkıp yürüyünce sanki kemiklerim batıyo 😬 ben de kanala mı indi acaba diye düşünüyodum yarın kontrolüm var bakalım
lina_uzn monaroza benim doktorum henüz çatı muayenesi yapmadı o yüzden açılma varsada öğrenemedim😂 haftaya yapcam diyordu ctesi gidicem bakar belki
monaroza lina_uzn Bugün baya yürüyüş yaptım temizlik yaptım inşallah ilerlemiştir de doğururum bir an önce 😅 siz de en kısa zamanda sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻😊