Belki inanmıycaksınız ama 33 günümüz kaldı 3. Oğlum olucak inş. İsim konusunda kesin ni karara varamadık. Emzik zinciri yaptırıcam onuda yaptıramıyorum :( Diğer 2 oğlumun adına hemen karar vermiştim ama bunda şaştım kaldım. Bugün en son EMİR KAAN ismine karar verdim. Sizce uyumlumu kızlar acil destek