Selaaam annişler ve anne adayları
39+5 deyim 1 aydır sancılarım ve ağrılarım var ama bugun bütün gün sadece çok fazla baskı hissettim sanki bebeğin tüm ağırlığı aşağıdaymış sürekli kendini aşağı ittiriyor muş gibi acaba bu gece falan gelecekte bu belirti mi siz neler yaşadınız doğumunuz başlamadan yada suyunuz gelmeden önce?