Tepetaklak Burada sezeryan olduğumuz zaman estetik dikiş mi yoksa normal dikiş mi yapılıyor bilgisi olan yazar mı? Birde odalar 2 kişi mi tek kişilik mi? Teşekkürler .
Tepetaklak Ayferol0 teşekkürler peki neden herkes tek oda yazıyor acaba kimi tek kimisi çift kişilikte mi kalıyor. Birde canım sezeryanda refakatçin var mıydı?