Glc Haftaya girdim ama ne açılma ne sancı nede kanala girmiş hiç belirtim yok lütfen dua edin bana artık kendimi taşıyamıyorum pazartesi ye olmazsa sezaryen olcam pazartesiyi beklemek bile zor geliyor
Cklduygu Ya seni çok iyi anlıyorum bizde aynı durumdayız 40+2 olacağız ama sadece nişanım geldi başka bişey yok 🙄 I
Glc Cklduygu bende hiçbir şey yok canım iyice ağırlaştım karnım taş oluyo bazen Allah yardımcımız olsun inşallah sende hayırlısı ile doğur
Cklduygu Glc inşaAllah bakalım bizim en son cumartesi ondan sonra bekleyemem dedi doktorumuz umarım o zamana kadar gelir 🙏😍 sende hayırlısıyla kucağına al inşAllah canım 😊
KNilay 40+5 bizimde oyle ne acilma ne sanci doktor en bastan beri normal diyordu ama bu gidis sezeryanı gosteriyor 🙄 Allah’ın izniyle sabah geliyor paşamız 😇👼