Merhaba Anneler 😌
bugün ilk muayenemizi olmaya gittik değerlerim felan hepsi çok güzel çıktı demir başlangıcı yaptı bu ekmeğe damlatıp tüketilenden ve aile hekimim folik asit başlangıcı olarak folbiol başlamıştı fakat özeldeki doktorum 5 mg olmasına rağmen çok diyip günde sadece yarısını tüketmemi söyledi ve en önemlisi de kesemizi gördük fakat kese arkasında bi yarım kese daha gördüğünü söyledi fakat iki bebek demek için çok erken 2 hafta sonra tekrar bakalım dedi ama olmayadabilir dedi yani kafam karıştı daha önce başına böyle birşey gelen oldu mu sevgili anneler bilgilendirir misiniz 😕 bu arada 5+5iz