Güzel annelerim merhaba çarşamba günü sezeryan için gün verdi doktorumuz epidural sezeryan ile çarşamba günü sağ salim bebişimizi alcaz kucağımıza ama korkuyorum 😪 k bebeğime kavuşcm ama korkum daha ağır basıyor nasıl olcak ne olcak 😒 bizim için dua eder misinz