182 yi arayıp 3'lü tarama için randevu alırken özel bişey söylememiz yada sormamız gerekiyor mu ? Yani her doktor yapıyor mu konuştuğumuz kişinin bilgisi var mıdır acaba her hastanede yapmadıklarını biliyorum çünkü eğitim araştırmalar yapıyormuş birtek. Bide karayolları taksim eğitim araştırma hastanesinde yaptırıcam testi orda test yaptıran muayene olan kadın doğuma giden var mı acaba doktor tavsiye edecek biri ?