gamzetahsin Mutlubirannee 39 haftalik olduk tik yok o kadar agirlastimki dogurmak istiyorum hayirlisi ile😊
_aycaccelik Mutlubirannee 38de bende totem yaptım yaptım ama bizim paşa alındı mı gücendi mi anlamadım 😂😂😂 39+3 olduk hala gelmeyoor 😂😂