Zeynepmerve15 Yine yeni bir aya başlıyorum geçen ay klomen ve düşük dozda çatlatma iğnesi oldum. Bugün se doktorum gonal F diye Bi ilaç verdi iğne şekliydeymiş beş gün kullanıcam içeriğini tam bilmiyorum bilen kullanan olumlu sonuç alan var mı
mbt34 Zeynepmerve15 ben de 2 ay kullandım, o da yumurtaların gelişmesini sağlayan bir ilaç. Benim kullandığım kalem iğne şeklindeydi insülin iğnesi gibi her gün aynı saatte göbekten vuruyordum. 5 gün sonra kontrole göre devam edersiniz yumurtalar istenilen büyüklüğe gelene kadar.
Zeynepmerve15 mbt34 banada o şekilde verdi iğnenin bugün birini vurundum göbekten nasıl yapıldığını gösterdiler peki olumlu sonuç aldınız mı birde çok pahalıymış bu ilaçlar 700e yakın ücret ödedik
mbt34 Zeynepmerve15 evet pahalı ama benim o kadar değildi 500 e yakındı ücreti. 2 ay aşılama için kullandım sonuç alamadım maalesef. Sizin olumlu olur inşallah.
krmzoje Bende kullandım o sekilde cok ağır ilaçlar ya ben mahf oldum kullandığım ikinci günü 1 kilo aldım göbek balon gibi olmustu sonuc alamadım bende
Zeynepmerve15 krmzoje ay bende karnımı balon gibi hissediyorum bu ay deneyeyim artık bakalım inşallah olumlu sonuçlar alırım . Pco var bnde o yüzden bu ilaca başladı sanırım
krmzoje Zeynepmerve15 inşallah sende ise yarar belki de duzenli ust uste 2 ay 3 ay kullanılırsa ise yarar ama ben hemen pes ettim😊
Zeynepmerve15 krmzoje inşallah canım teşekkür ederim valla ben de yoruluyorum bu koşuşturmacadan psikolojik açıdan da bitiyorum ama her ay yeniden umutlanıp ne gerekirse yapmak istiyorum inşallah Rabbım herkesin gönlüne göre versin 😊🤲
Pammuk Dün sonunu vurup çatlatma iğnesini oldum bakalım beklemedeyim. Çok şiriyor insanı kilo aldırıyor anında 1 ayda 3 kiloya yakın aldım birden
Zeynepmerve15 vuslatim34 daha test yapmadım canım bugün çatlatma iğnesinin 12.günü hafta sonu test yaparım belki belirtim var mı yok mu bilmiyorum aşırı sivilcelenme oldu karnımı şiş hissediyorum birde sık idrara çıkıyor gibiyim bilemedim yani hayırlısı 😏
Zeynepmerve15 vuslatim34 amin inşallah ya gerçekten çok yıprandım Rabbım anne baba olmayı isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌷