izmirlii Sizler neler hissettiniz ilk aylar, biz uzun yıllar istedik olmadı hiç bir sorun yok dediler şimdi kendiliğinden oldu,
minigimm_41 izmirlii benim mide bulantılarım koku hasassiyeti tiksinme halsizlik yorgunluk kasık agrısı oldu bizde 6+2 olduk
izmirlii Mine_Minel ilk testi kendim yaptım iki tane iki çizgi çıktı sonra doktora gittik, kan tahlili yapmadı kese görünüyor dedi, ve kalp atışı oluşuyor iki hafta sonra geldiğinde dinleriz dedi
minigimm_41 Mine_Minel yok daha duyamadım canım düşük riskim var haftaya pazartesi randevum var inşaallah duşük riskim ortadan kalkmıştırda duyarım