Merhaba kızlar bebeğimle 35+2 haftalık olduk 2850 gr bugün kontrolümüz vardı. Doktorum ultrasonda bana plasentada yaşlanma başladığını gösterdi bu durumu yaşayan var mı? Tekrar 2 hafta sonraya 1 şubata kontrole çağırdı. 8 şubatada sezaryen tarihi verdi ama bu durumdan dolayı kalp atışı yavaşlarsa erken doğum olursa veya beslenmesi durursa hatta gerilerse diye korkuyorum. Benim gibi olan var mı 😞