Selam kızlar bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Doğum için anneme gitmeyi düşünüyorum aramızda 4-5 saat mesafe var. Hamileliğin başından beri orada muayene oldum doktor da çok iyi. Bulunduğum yerde de 1-2 kere muayene oldum.
Annemin evinde bile rahat edemeyen biriyim ama bebeğim için orayı tercih edeceğim.
şunu sormak istiyorum, bebek doğduktan sonra 1 hafta sonrasında evime arabayla dönmeyi düşünüyorum bir şey olmaz değil mi?
daha önce böyle yolculuk yapan var mı? Bu kısmı hiç düşünmemiştim…